Klantensupport voor jouw webshop

Meer rust voor jou. Persoonlijke aandacht voor je klant.

persoonlijke aandacht

Waarom het werken met een Va voor je klanten support van belang is.

klanten service bellen vrouw

Als jij bezig bent met nieuwe producten, maar je inbox staat non stop roodgloeiend dan kan je hier al snel enkele uren per dag mee bezig zijn.

  • Een klant vraagt waar haar bestelling blijft > jij zoekt het even uit.
  • Vragen over zoekgeraakte pakketten en retouren
  • Vragen op social media kanalen , klachten & recenties


Frustratie bij jou. Onrust bij je klanten.

En dat niet alleen. Je wilt jouw scores als webshop op kanalen als Facebook ook hoog houden. Hoe meer klachten en nagetiviteit hoe meer problemen je kan krijgen met je vindbaarheid.

Juist daarom is het uitbesteden aan dit soort randzaken van belang.

Dit is wat ik voor je kan doen

E-mail support
  • Antwoord op klantvragen, klachten netjes oplossen.
  • Bestellingen & retouren
  • Disputen afhandelen
Social media & platformen
  • Comments diverse social media kanalen
  • Klachten en vragen klanten / bezoekers
  • Trust Pilot & Google reviews

Hoeveel uur per week spendeer jij in je mailbox en op social media? 


Klantensupport is vaak het meest onderschatte en tijdrovende onderdeel van een webshop.
Maar hier zit zo ontzettend veel kracht: Want een klant die zich gehoord voelt, komt terug. 

En een klacht die goed opgelost is, levert vertrouwen op. Vertrouwen in je merk en je producten.


Klantensupport Pakketten

* Uiteraard kan in overleg het pakket voor jou samengesteld worden. 

basis


299

/pm

  • Tot 1 uur support per dag
  • Reactietijd max. 24 uur
  • E-mail & DM’s
  • Bestellingen & retouren
  • Wekelijks klantoverzicht

Pro

499

/pm

  • Tot 2 uur support per dag
  • Reactietijd max. 12 uur
  • Inclusief klachten & disputen
  • E-mail & DM’s
  • Bestellingen & retouren
  • Wekelijks klantoverzicht